Maya & Zbrush & AfterEffects Tutors
Maya & Zbrush & AfterEffects Tutors

Maya & Zbrush & AfterEffects Tutors

اسکریپت Ninja City در نرم افزار مایا

معرفی اسکریپت Ninja City ابزاری جهت ساخت شهر در نرم افزار Maya

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. راستش جای معرفی اسکریپت های نرم افزار مایا خیلی خالی بود. تو برنامه هام قرار دادم که اسکریپت های مربوط به این نرم افزار رو به شما دوستان معرفی کنم. امروز با معرفی اسکریپت Ninja City در خدمت شما هستیم. کاربرد این اسکریپت برای ساخت ساختمان ها و شهرهای رویه می باشد که توسط آقای Brian Keffer با زبان Mel ساخته شده است.

تشریح عملکرد


این اسکریپت با دارا بودن رابط کاربری زیبا و بسیار ساده مورد توجه قرار گرفته است. پنجره این اسکریپت دارای 7 عدد تب می باشد که به ترتیب زیر است:
 
1) تب Build: در این تب ابزارهای مربوط به "ایجاد و ساخت" وجود دارد که در ابتدا Building Style را از کتابخانه این اسکریپت انتخاب می کنیم و در انتها توسط گزینه Build Building می توانیم ساختمان مورد نظر را ایجاد کنیم.
2) تب Edit: ابزارهای مربوط به ویرایش در این تب موجود می باشد. بعنوان مثال می توانیم نوع در، پنجره و.. ساختمان ایجاد شده را تغییر دهیم.
3) تب City: با استفاده از ابزارهای این تب می توانیم بصورت Random شهری با ساختمان های گوناگون ایجاد کنیم و این رو اضافه می کنم برای اینکه Viewport سنگین نشود این تب دارای 4 حالت Low، Med، High، Ultra برای ایجاد شهر Random می باشد.
4) تب Module: این اسکریپت دارای کتابخانه ای از طرح ها و حالات ساختمان و.. می باشد. توسط این تب    می توانیم یک ماژول جدید (بعنوان مثال یک طرح جدید) به کتابخانه اضافه کنیم.
5) تب Props: این تب رو اصطلاحا غرفه هم می گویند که ابزارهایی جهت ساخت آسمان، پله ها، درخت، نورها و... دارد.
6) تب Material: در این تب می توانیم متریال های مناسبی را به طرح های ایجاد شده بدهیم، ساخت انواع مپ ها در این پنجره امکان پذیر است.
7) تب Export: در این تب می توانیم از ماژول های ایجاد شده خروجی بگیریم و همینطور می توانیم از صحنه ها رندرهایی را تهیه کنیم.
 
در اینجا می توانید ویژگی های این اسکریپت را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

دانلود ویدیو آموزش
حجم:22MB
دانلود اسکریپت Ninja City
حجم:59MB
منبع:www.mostafa3d.com
کلمه عبور برای دانلود:animationx69.blogsky
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد